clubs sux!

nereye giderseniz gidin, nerde takılırsanız takılın hiç fark etmez, kesinlikle clubs sux!

avrupada da bir çok cluba girdi, yok burası şöle güzeli yok şura buranın reinası, yok bura underground, falan da filan.. üfff.
zaten hiç bir zaman club ortamlarını seven, can atan biri olmadım. pek tarzım değil.. grupça bir eğlence varsa dans ederim geyiğine iki hareket yapar sallanırım falan ama iki kişi gidip bir clubta takılmak hiç bana göre değil. herhangi bir clubta, köşede veya barda ağır ağır içkisini yudumlayıp, pisttekilerle bakışlarıyla dalga geçen, halinden sıkılmışça izleyen biri görüyorsanız, yüksek ihtimalle o benim...

bi kere apaçi kavramı her yerde, bunu kesinlikle söylebilirim. ortada apaçi dansı ya da türevlerini yapan bir sürü nedensiz kişilik bulabilirsiniz. hatta bunlar zaman zaman giderler, sağdaki soldaki hatunlara sarılırlar falan.. her ülkenin kendine has apaçileri olduğunu düşünüyorum artık, sadece arkada çalan müzik değişiyor. az da olsa olası belki ama ben inanıyorum, onların hiç biri türk değildi, emin değilim ama olmak istiyorum...

saat 2 civarı belki ama sanki şehrin tüm apaçileri bütün gün hazırlanıp mekanlara dolmuş gibiler.

senaryo çoğu zaman aynı, pist önce boştur, sonra birileri gelir ortada sallanır, sonra kalabalıklaşmaya başlar. genelde o akıncı beyleri kendini göstermek isteyen, çok iyi dans ettiğini düşünen tiplerdir. ne yazık ki genelde durum bundan çok uzak... iyi dans edenler daha bir cool oluyor ve kendini hunharca ortalığa bırakmıyorlar, işte o ilk sallananlar genelde kaçmanız gerekenlerdir.. ama ne yalan söyleyeyim, mekanı hareketlendireneler onlar...

sonra yine kalabalık, yine herkes her yerde, içler acısı durumlar. bilmiyorum belki ben de durumu fazla trajik bir duruma sokuyor olabilirim fakat benim gördüklerim bunlar.

ben kenarda iyiyim. zaten genelde bir an önce oralardan çıkmak istiyorum ama beraber gittiklerimin hatırına kalıyorum işte. sonrası marmaris, bodrum ora bura...

yok ben yine de en çoki hard rock cafelerde geçirdiğim zamanlarda eğlendim. forza hard rock! adamlar acayip bir boşluğu doldurmuş da bu kadar meşhur olmuşlar, helal olsun! heyhat!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder