bir şey demedim ki, "hatalarla aran iyidir" dedim...

hepimizin öyle değil midir?  hepimizin hatalarla arası iyi değil midir? hepimiz hatlarla aşina değil miyiz?

doğrusu biraz da budur, hata olmadan, amacımıza, yapmak istediklerimize ulaşmamız mümkün mü.. değil sanırım. bu konuşmalar beni hep "çok bilmiş- kişisel gelişim uzmanı-içi boş yaşlı kadınlar" gibi gösteriyor ama napiyim.. gereksiz gaz vermek değil niyetim..

hatalarla aramızın iyi olması başarısız olmamız demek değil ki. bilhassa eğer doğrulara giden yol hatalardan geçiyorsa, hata yapmamız başarılı olduğumuz anlamına gelmez mi..

hata yapmaktan korkmamalı insan, yemişim "hatalarından ders alma" kalıplarını klişelerini falan.. denemek lazım, denemek hata yapmayı doğuruyorsa onalrı kabul etmek lazım, hayat dediğin deneme yanılmadan ibaret, ve hatta biraz da kendi denemelerinin yanısıra başkalarının denemelerini öğrenmekten. o zaman denemelerden hata gelecekse, bu da bizi doğruya götürecekse...

daha fazla konuşmak istemedim, hata yapmayan bir başarısız olacağına, hatayla başarıyı yakalayan biri ol..deniz ol, balık ol..hatalarla aran iyi olsun...

3 yorum:

  1. ahh çok takmışsın bu olana sen, üzüldün mü ne?

    YanıtlaSil
  2. üzüldüm ya, yanlış anlaşılmak çok üzücü bişi, ya da sölediğine maksadını aşmış gibi davranmak..

    YanıtlaSil
  3. davranmak değil davranılmak...

    YanıtlaSil