Fasulye

 ne severim biliyor musun?
- ne?
- taze fasulye.
- nasıl yani?
- severim işte (avuçiçleri yukarı bakacak şekilde)
- neden böyle şeyler söylüyorsun, durup dururken.
- afedersin, hoşlandığım kadınların yanında biraz heyecanlanırım da
- neden ki?
- korkuyorum. (ürkek tavırlar puan mı kazandırdı?)
- ama belki gerek yok buna, belki o da senden hoşlanıyordur.(çünkü bu salı geceleri yayımlanan bir dizidir)
- hayır, yanlış anladın, ben sevilmekten veya karşılıksız olmasından kokmuyorum ki.
- neden öyleyse?
- onun gözlerine dalıp gitmekten... (80lerin arabesk film müzikleri) garip... hemcinslerim adına sizden özür diliyorum.
- hayır, tüm erkeklerin yükünü üzerine alma!
- erkekler değil, onlardan bahsetmiyorum, hemcinslerim; birbaşkasınıngözlerinedalıpbirdahagerigelemeyenler.
- ama çok ağır bu!
- ağırlık göreceli midir? (entelektüelitistler buraya)
- bak yine söyledin
- neyi?
- işte o anlamsız şeyleri (irrite, doğru kelime irrite)
- içim dışım bir benim.
- yani?
- aklımdaki oydu, dışarı çıkardım.
- öyle bir şey değil o, o farklı bir deyim.
- aaa evet deyim. deyimleri hiç beceremem. atasözlerine toptan karşıyım. ya da topyekün. (topyekün anormalite)
- başka bir şeyden bahsedelim.
- güneş. ama ondan da ben bahsetmek istemiyorum.
- hm... (hesabı ister misin)
- bak ne diyeceğim, bu konuşmanın farklı bir versiyonu var mı?
- nasıl yani?
- hani, yani, (derin nefes) ben ilk cümleye farklı bir şekilde başlamış olsam.. (5 dakika daha, ne olur 5 dakika daha oturalım)
- mesela?
- bugün başıma gelen en güzel şey havanın ışıl ışıl güneşli olmasıydı. seni görene kadar...(ısındık, gülümserse tamamdır
- (gülümser)
- sıcaklık göreceli midir?
- ...

2 yorum:

  1. 😂 sıcaklık görecelidir tabii ki ...
    Eğlenceliydi ☺

    YanıtlaSil
  2. 😂 sıcaklık görecelidir tabii ki ...
    Eğlenceliydi ☺

    YanıtlaSil