ev-rak

Hayır hanımefendi, ne rahatsızlığı, aksine mutlu oldum dahi diyebilirim. Sanmıyorum, pek hata olmaz burada. Evet, söylediğiniz gibi, sizin evrakınız benimkilerin arasında yer almış.
Katılıyorum biraz şaşırtıcı. Müsaade edin belirteyim; aslında bu belgeleri görene kadar kadere inanmazdım. Başka birinin geleceğimi bilebileceği, dahası müdahale edebileceği ve benim sadece planlananı yaşayacağım fikrine tahammül edemiyordum.
Bu başkası, ilahi bir güç... Neyse hepsi geride kaldı,bakınız, işte hepsi burada, daha doğumumla birlikte başlıyor evraklar ve yine bakınız ilkokul diplomam. Hayal kırıklığı belgesi, sevinç tutanakları vs..Kalın bir dosya, sanırım, fakat nasıl bilebilirim, başkalarının dosyalarını göstermezler efendim. Tüm ayrıntıları ile tastamam, bakınız. Evet efendim işte sizin evrakınız burada, benim belgelerimin arasına yerleştirilmiş, tarihi de not düşülmüş.
Hata var herhalde diyerek yetkili makamlara başvurdum. Olmaz öyle şey dediler.Şimdi nasıl olacak bilmiyorum, ne yalan söyleyeyim biraz hoşuma da gitti.İnanın efendim, burada olduğuna göre, siz benim kaderimsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder