mesaj

eskilerden bir yazı
****


 geçen haftasonu baya kafam güzeldi,

Baya baya güzeldi.

Oradan aldığım cesaretle sanırım gittim hiç yapmadığım bir şey yaptım. Arada esiyorlar bana, "neden bu tarz saçma sapan hareketleri ben yapmıyorum lan" hali geliyor.  He muhteşem alkolümün etkisiyle ben de bu fırsatı değerlendirdim ve yaptım.

Telefondan o an salladığım bir numaraya mesaj attım,

053257631xx

Neden hayat bu kadar saçma olmak zorunda ki?
16.06.2012 03.06 sms

İmla falan da dikkat ediyorum, imla bir hayat tarzıdır zaten bence.

Neyse efenim tabi o saatte bir  tepki gelmedi.
Ertesi gün de gelmedi -ki zaten ben ertesi sabaha unutmuştum böyle yaptığımı.
Doğal olarak Pazartesi sabahı da unutuktum.

Pazartesi öğleden sonra biri aradı,
-merhaba
-merhaba
-kiminle  görüşüyorum?
-siz kimi aradınız?
-nerdesiniz siz?
-neden sordunuz?
-bana mesaj atmışsınız da,
-nasıl bir mesaj
-kayıtlarınızda da vardır, bir saniye okuyayım,
-(benim kafada cam kırılma efekti oluşur, hatırlama hımpısss) neden..
-ha bilemiyorum, yanlışlıkla oldu sanırım
-nerdesiniz siz?
-İstanbul, siz?
-Hatay…
-(hay gene mi hatay ya...) yanlışlıkla oldu herhalde, kusura bakmayın, bala bula grrr,mrrr
-üstelik sizden ilk gelen mesaj değil bu.
-çok özür dilerim, harülüpoppop şirinay, iyi günler.

Burada asıl boktan kısım "üstelik sizden ilk gelen mesaj değil bu".
Kafam bir anda o kadar hızlı çalıştı ki  başım döndü.
"lan herife ben tek mesaj attım, iki değil lan, yok olamaz. Bir attım evet, zaten kayıtlarda vardır. Yok öyle bir şey, ulan herif karıştırdı, belli ki bilinmeyen başka bir numaradan mesaj gelmiş kafada ikisini birleştiriyor. Ulan ne posta koydu adam be, utandırdı beni, ne diyeceksin o ben değildim mi, lan zaten gerçekten yaptığını kabullenmedin öbürü ben değilim desen bu mu inandırıcı olacak.Sen de neden arıyorsun abi, yanlış olmuştur de geç bari, madem aradın bari soruya cevap ver. Sorulara cevapların yoksa ne arıyorsun, bırak bu işleri. 3 güçlü yanınızı 3 de gelişime açık yönünü söyle bari aramışken. Havalara da girdi, kesin öğretmen bu, ses tonu o tattaydı. Lan ya herif haklıysa, başka bi sefer yine böyle bir şey yapıp sonra unuttuysam. Ama yok o durumda aynı telefon numarasını kafadan atma ihtimalim 1/ 396.887.182.130 mümkün değil. Olasılık bir bilim değildir, ama istatistik hatırı sayılır şeydir. Lan ne utandım be, sana da mesajına da. Bak yapma bir daha böyle şeyler…"

Efendim, evet bugün 13.30da toplantım var.
Şu an çok ağır kara delikteyim, çıkayım geleceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder