Lan bi git iki dakka


Lan bi git iki dakka, beş dakka rahat bırak beni.

Nicedir oturup iki laf etmedik. Şöyle karşılıklı bir kahve içip iki lafın belini kıramadık.

Kus üzerime içinde ne varsa. Yalnız kalmanı istemedim de, bırakamıyorum de, en güçsüz sensin o yüzden senin yanındayım de. Tüm acizliklerimi yüzüme vur, en acıyacak yerimden gir kanıma, alyuvarlarımın üzerinde dolaş atlası. En yüksek gökdelenden bırak beni aşağı, tam yere düşecekken tekrar tut, sonra bir daha at, bir daha, bir daha, bir daha, bir daha ama sonra bırak, parçalansın her yerim. Şöyle karşıma geç derin bir nefes al, işim bitti bununla de, ama git… git işte.

Tamam onu da istemem,
Beş dakika yalnız bırak,
Hadi olmadı 2 dakika. Git…

"Baharda açan çiçekler" gibi roman klişesi bir ifadeyle  gir zihnime, 35'ten feyz al, aklından bir sayı tut sonra tekrar denize at, sevimli sevgili anısı yaşayalım biz de.

Çarşıya pazara falan çık,
Üzerine bir takım elbise al, kirli sarı olsun, ve bir tavla zarı kol düğmesi al,  2-1'i gösteren sürekli, fötr şapkayı unutma.  Ya da yazlık bir elbise giy, askılı, kırmızı ve turuncu iç içe, altında babet.  Binbir halinden bir kaçı kalsın aklımda, hatta kilitli kalsın orda. Ağlak bir ifade düşsün dudağa, sakın beni bırakma.

Giderken çocuklarının da al yanına.

Hızla uzaklaşırken, bir anda dön geri, dur dememi bekleme, dur orada. Dilim sövse de sana, gerçeği dilimde değil gözlerimde ara. Nefessiz bir yalnızlıktan ilham al, beni o yalnızlığa mahkum bırakma.

Derin denize dal, bir daha çıkma.
Hani olur a çıkarsın, gelirken bir kutu kibrit al, her birini tek tek yakalım. Yandığı sürece konuşalım, söndüğünce susalım. 4o çöpte bitirelim bu savaşım'ı.

Git diyorum işte,
Bi sktir git işte 2 dakika…

Ey Düşünce… git, ben düşünce git...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder