ikami 
ikami ne lan
ilk kez duydum
ikame mi
yerine geçen
substitute
ikamesi ama muadili değil
kamikazi
shoot the dark
fck it all up
sdtandart oda
tek kişilk
çift kişilik süit camı
perdelerimiz enfestir efendim
yemek ister canınız perdeleri
enlarge your curtains
şu perdelerdeki harika lale motifleirne bekın
beykın
david beykın
istanbulda lale festivalleri ilhamını bu perdelerden aldı
hazımsızlık yapmaz
tamamen selüloziktir
what i see is killing me
what i hear is hurting me
no oluyor ya orda
no olmuyor yes oluyor
çabıuk cevap ver 
yes mi no mu=?
no no
no no dediniz ve kaybettiniz
büyük ödül için sizinle yarışamayız
küçük ödül isterseniz şeker bayramında şömineye astığınız çorapların içine bırakacağız
selülo-ziktir
işin mi yok senin cuma trafiği mi vurdu
ofiste 2 şeridi kapattılar
mailler yan yollardan akıyor
gece bize çalışıyorlar, gündüzleri trafik kontollü akıyor
hepimzi arkadan çekişli dğil miyiz
sen dahil
yes mi no mu, çabuk cevap ver!
yes yes
ne içtin sen ramazan ramazan
perdeler
40 derenin en temiz sularından içtim
zemzem niyetine kızılcık suyu içtim
kan kustum
nefreti gördüm
alkışı duydum
entryleri okudum
domatesi elimle ikiye böldüm
içinde allah yazıyordu
yes mi no mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder